عاشقی با یار زیباست

شکوفه های گیلاس زمانی برای من زیبا شدن که یاد روزهایی افتادم که زیبایی آنها دل فریب برایم نبو د.

کنج دلم با خودم نجوا کردم که چرا روزی عطر یاس عطری دل انگیز بود و چرا بعد نبود چرا تنهای تنها شدم در حالی که در اوج تنهایی وناامیدی سنگ صبوری محکم داشتم چرا ؟

این چند روز یادم رفته بود یا نه یادت بودم ولی در وهم ،آسمونمو ،آشیونمو جایی که توش آروم می گرفتم با لالایی آرومت .........چرا،چرا پرواز کرد ؟ وتو چه خوب مثل همیشه صبور بودی ،ظلم من معشوق وبی وفا رو تحمل کردی !!!!!!!!! نه تعجب نداره تو باوفایی مهربونی مثل همیشه اینبار خوب بیدارم کردی؟ضربه ات محکم بود اما با نوازشی آرام، تلنگرت کاری بود .دلت گرفت ازم  نه ........ببخش کلمه ایی که هر بار به زبان می آرم ..............


زیبایی های دنیا یی که خدا آفریده رو فقط وقتی می بینی که عقلت نه دلت براش بتپه که حس کنی با اونه که هرچی تو نگاهت زیبا میشه با اون که تو ،تو میشی .اونوقت که می فهمی عشق وعاشقی با اهلش که خودشم اصل اصلشه  زیباست .